En fullspäckad vecka

I måndags fyllde pappa år och vi firade honom en stund innan jag drog till scouterna. I tisdags var kommunpolitikerna på vår skola och hade direktsänd radiodebatt, mycket intressant!
I onsdags drog American studies igång och det var rätt nervöst och spännande!


Dessa ögon skrämde mig när jag kom hem häromdagen.

Jag var med på TV! I torsdags kväll på Böda camping på femman var jag med i ett kort klipp där jag svarade på frågan om hur man raggar killar på campingen haha!

Igår fick vi redo på resultatet på vårat skolval. Mp, M, S kom i den ordningen, ganska förvånande. Fem röster på Sverigedemokraterna.. På eftermiddagen bjöds vi på fika och tårta i skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0