Nationella i ALLT?

Den här veckan känns helt hopplös. Vi har alltför många nationella för tillfället (3 denna veckan) och det fortsätter. På övriga lektioner ser vi på film. Känns så meningslöst! Dessutom är det svinkallt och jag fryser hela tiden, idag blev jag också dyngsur när jag gick till bussen. Förutom tränat det här dagarna har jag varit på scouterna, med de små var vi i skogen och byggde koja medan min grupp fortsatte med mosaiken. Idag var jag också på förläsning på Scandic med innebandylaget om hur man ska göra för att elitsatsa. Inte ett dugg intressant men kommande ämnen så som träninglära kan bli roligare! 
Tagga om för en nystart på veckan ni Hanna, gör den till det bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0