Margaretaloppet

Det var lite kallt ja, men det glömde man så fort starten gick! Runt fyra tusen tjejer som startar samtidigt, ni kan ju tänka er vilket kaos det blir. Var oerhört frustrerad på att jag aldrig kom framåt och det var först efter hela tre kilometer som jag inte längre behövde tänka på om jag klev någon på fötterna. Hamnade långt bak i startfållan så jag sprang förbi folk hela tiden. Tiden blev drygt 25 minuter så bättre än vad jag hade hoppats på i alla fall, men jag vet ju också att det hade faktiskt kunna gå ännu snabbare om det inte varit så trångt. Efter loppet satt alla i parlen och fikade och mamma och jag med vår egen fika, köttbullemacka, salta kex och vindruvor. Mysigt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0