Inviger nya husbilen

Tid har varit en bristvara senaste veckan, därav dålig uppdatering! Har haft så mycket på gång den senaste tiden så igår var det fantastiskt skönt när jag kom hem. Fyra timmar nationella prov i matte, sen är man rätt trött ska jag säga! Jag åkte sedan hem och lagade pannkakor och åt en bit kladdkaka som Maria har gjort, kände att jag var värd det nu.
Maria håller på med ett flex i skolan och ska göra en receptbok så hon bakar och fotar mest hela tiden, när hon är klar med den kommer vi ju rulla fram av allt gott hon har bakat..
Lite senare åkte jag till pappa och vi var och handlade innan jag lagade kvällens middag fjällgratäng! Jag kan jag också tydligen, för gott blev det!

Senare satt vi ute på altanen och njöt av värmen (gud så underbart väder nu) sedan tittade vi på Maria wern. Idag tog jag sovmorgon sen har jag sprungit en runda. Nu serni, ska vi inviga vår nya fina husbil! Undra vart vi är på väg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0