Inte långt kvar nu

Måndagen var det idrott hela dagen! Hela eftermiddag spelade vi volleyboll utomhus och solen stekte som värst, brände mig nästan på armarna! Men jag ska inte klaga på värmen, för nu är den som bortblåst! 
Igår hade vi samlevnadsdag i skolan, alltså sexualkunskap hela dagen. Vi såg på film och det kom några och pratade och informerade, så väldigt lugn dag ändå. Eftersom Maria fyllde år så bakade vi kladdkakemuffins, chokladsockerkaka och mjuk pepparkaka som alla blev jättegoda. 
Till middag åt vi tacos. Magen var proppfull när mamma och jag åkte till crawlkursen. Vi var så pass få att vi kunde ha varsin bana, så igår var det riktigt kul och lärorikt!
Idag har jag flängt runt lite på skolan med de sista inlämningarna, betygsamtal och ett möte. Eftermiddagen bestod av teater. Tyvärr var den riktigt dålig.. På väg hem nu, ska packa och laga mat är tanken för att sedan åka hem till mamma och senare ikväll springa Margaretaloppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0