Hotellfrulle

Startade dagen med hotellfrukost på best western hotell i Kalmar som var min födelsedagspresent till Maria. Det var MAGISKT! Finns inget bättre än en bra hotellfrulle. Rostmacka med den älskade nutellan, nybakta frallor, bacon, parmaskinka, kex, frukt och juice. Det enda som saknades var pannkakor, då hade jag varit i himmelen.
 Nu ska jag inte tjata mer om det. Efteråt var jag, mamma och Jocke i simhallen cirka en timme. Vi svängde runt hansa också men de två sakerna jag skulle kolla på var slut såklart, suck. När jag kom hem sov jag en timme, förstår inte varför jag var så trött. Vi gick sedan och handlade och åt årets första färskpotatis med skinka till middag, vienettaglass till efterrätt eftersom vi firade Maria igen. Sedan dess har jag suttit hela kvällen ca fyra timmar och skrivit komplettering på ett engelskaarbete. Det är ett kriterium på tre rader som jag saknar för att få A i kursen, nu måtte det ändå vara klart! Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0