Var tar tiden vägen?

I måndags hade jag inställd lektion och sovmorgon, hur härligt? Hade också scouterna på kvällen. I tisdags satt jag hela kvällen och kämpade stenhårt med skolarbete, då kände jag mig riktigt duktig! Igår var Rasmus här och vi gjorde i stort sett ingenting, bara umgås är det bästa. Idag kort dag i skolan med föreläsning om rökning, riktigt bra var den! Dan Johaneson tror jag han hette, ortopedläkare på KLS. Under eftermiddagen var ju inte och gick en sväng och sedan har jag suttit och sökt sommarjobb (tipsa mig gärna) och skrivit personliga brev. Försökte mig också på att vara med på innebandyträningen men det gick sådär, har fortfarande ont i knät.. Läggdags nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0