Loppis-arbetsintervju-5 mil på cykel

Idag har jag haft fullt upp med spännande saker, och mycket har jag fått gjort!
Åkte från Rasmus redan vid åtta imorse, kändes väldigt tidigt med tanke på att man ställde om klockan! Var i stan vid nio och hjälpte farmor en stund på loppis. Var där i ungefär två timmar innan jag åkte hem. Fyndade lite kläder, det får ni se imorgon! Älskar att fynda på loppis! Väl hemma var det bara att byta om och förbereda sig för min första arbetsintervju! Djurparken har jag sökt hos och jag tror det gick superbra! Lite nervöst men mest spännande.
Hemma rensade jag lite klädpåsar och plockade ihop lite saker eftersom jag själv ska sälja på loppis nästa helg! Vid fyra träffades vi några personer för 'nybörjarcykling'. Fem mil körde vi, så det känns en hel del i benen! Jag har också hunnit med att packa ikväll. Underbar känsla av effektivitet! 
God natt, önskar en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0