Härliga helg

Det blev en lugn fredag som avslutades med att titta på hockey i Nybro. Rasmus spelade med hans pappa och hans jobbarkompisar. Han var så duktig så, riktigt kul att titta på. 
Haaaan skjuter!!!


Igår skulle vi åka hem till mig så det gjorde jag och Rasmus stannade i stan för träning. Men det blåste för mycket så bussarna fick inte åka över bron.. Så jag fick åka bil till Nybro igen och sova där en natt till. Inte har vi gjort mycket, tittat på film och hockey är ungefär det vi har gjort. Idag har vi varit hos farmor på besök och hon bjöd på lika god mat som vanligt. Jag fick en 'pengarblomma' av henne som försenad födelsedagspresent, här inslagen i aluminiumfolie och kartongen till foliet??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0