SOMMARLOV







Igår var det till slut skolavslutning. Vi började i klassrummet där vår helt underbara och absolut bästa lärare och mentor berättar att han ska sluta. Känns helt meningslöst med skolan nu, vi som skulle ha honom i nästan hälften av ämnena i tvåan, ska alltså få en helt ny lärare.. Suck, så himla tråkigt. Inte nog med det ska HÄLFTEN av de som jobbar som lärare på skolan sluta. Hälften! Helt sjukt egentligen. Bäst att de fixar de här snyggt nu CIS! 
Hur som helst fick vi lite fika innan vi hade avslutning på Kalmar teater. Sedan var det sommarlov! Inte fick vi någon chans att säga hej då till lärarna heller.. Jag stannade i alla fall kvar för att se när treorna sprang ut på larmtorget, två år kvar för mig.. 



Åkte sedan hem och träffade Josse under kvällen. Vi gjorde i princip ingenting men det var jätteskönt med sällskap, tack Josse!
Mamma kom sedan hem och lagade favoritmaten för att vi slutat skolan! Till efterrätt gjorde jag mugcake, så gott men så mäktigt. Satte mig sedan och började titta på Orange is the new black, serien som alla pratar om och som tydligen ska vara så himla bra, så jag gav den en chans och gillar den än så länge! Till sist fick Maria och mamma ett ryck och jag följde med in till media markt och köpte hörlurar till Maria som ska åka till Stockholm imorgon, fusk..
Nu är det lov i alla fall men någon sovmorgon blir det inte här inte..

Kommentarer
Postat av: nathalié - mamma till charlie <3

tävling inne hos mig.. vinn ett par valfria träskor/tofflor från moheda toffeln, värde från 599kr och uppåt: http://livetomyarp.com/2014/06/10/vinn-ett-par-valfria-traskor-eller-tofflor-fran-moheda-toffeln/

2014-06-12 @ 10:21:51
URL: http://livetomyarp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0