Mera camping åt folket

Igår jobbade jag och det var ärligt talat dötrist, för lite folk helt enkelt.. Vi fick sluta vid fyra när regnet kom så jag cyklade tillbaka till husvagnen på saxnäs och satt där inne och läste och myste i flera timmar medan regnet föll. Vid niotiden slutade det och mamma och jag gick på promenad i en timme bland villaområdet och de små sommarstugorna. Kände mest please vill också va stenrik och ha supersnyggt och nytt hus med stora fönster ner mot havet och typ en egen djungel med pool på tomten. Hihi.

Idag har jag också jobbat och det var kallt och tråkigt idag med :( slutade strax efter fem, cyklade hem och packade om för nästa campingsemester. Pappa hämtade mig och syster vid sex och vi åkte husbilen upp till Löttorp där vi stannade och åt pizza. Nu sitter vi i Böda hamn, vi gick en sväng och kikade lite på omgivningarna och nu smaskar vi på munkar jag köpte med mig hem från jobbet. Trevlig kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0