Kvällsfika på stranden

Imorse var jag på Algutsrum marknad med Märit och Maja. Det var fullt med folk redan innan tio och när vi åkte därifrån var det kö flera hundra meter! Jag köpte mig detta härliga sommarlinnet och ett par solglasögon.

Jobbade sedan elva till sex och idag var det nästan riktigt roligt! Trots extremt skiftande väder med både solsken och åska hade vi runt 70 gäster idag! Så vi hade mer att göra än vi brukar kan man säga, roligt när det händer något! Fick stå de två sista timmarna själv då den andra tjejen blev sjuk, men det gick bra tycker jag. Efter jobbet var vi ett gäng som jobbat på djurparken som drog ner till möllstorp och fikade vi vattnet. Så mysigt och så himla kul! Lärde känna nytt folk och troligtvis ska vi hitta på fler sådana här saker tillsammans, förhoppningsvis med många fler! 



Har ikväll bara varit hemma, skulle haft kompis här men det blev tyvärr inte så. Har i stort sett bara pratat med Maria och tittat på serier hela kvällen. Natten.. Måste verkligen sova nu, jobb imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0