Ibland går det bra

Vaknade relativt tidigt imorse, känner att jag inte behöver lila mycket sömn längre? Kan möjligtvis bero på att det är ljust större delen av dygnet nu i och för sig! Började titta på en film som jag behövde se för grej vi ska göra i skolan på tisdag, men sen fick jag nog och la mig på balkongen och solade en timme! Precis lagom varmt var det, super! Lagade sedan mat, schnitzel som är så gott verkligen! Åkte sedan in till stan och skulle titta på två saker (samma som häromdagen) men icke denna gång heller :( gick bort till simhallen men väl där inser jag att jag glömt både tofs och simglasögon så jag fick simma bröstsim bara, men bättre än inget. Kom hem och såg klart på film, käkade supergod hamburgare till middag och nu har mamma och jag varit ute på en kvällsrunda. Ni kan ju tänka er hur fantastiskt det är att vara ute att springa i solnedgången längs med vattnet på Öland! 


Underbar klänning jag köpte idag! Sommaren är här! ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0