Grillfest i Mörby

Imorse åkte jag och Jacob in till Kalmar och gick på marknad. Den som alla säger är så stor var en riktigt besvikelse faktiskt, vi hann med allt på en timme.. Köpte ett par solglasögon eftersom jag var dum nog att sätta mig på mina förra, och så en söt liten klocka. 

Vad jag gjorde därefter kommer i ett annat inlägg, men tänkte dela med mig av kvällens äventyr.
Vid halv nio var Jacob och jag nere hos Mikaela min jobbarkompis och ett par andra tjejer jag jobbar med, som dessutom är Jacobs gamla klasskompisar. Så var runt 15 pers som grillade och drack gott och flamsat i flera timmar. Stundtals så roligt att jag fick kramp i magen, så många roliga historier som kommer fram framåt natten haha. Hoppas på en repris snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0