Full rulle på jobbet

De senaste två dagarna har det varit så mycket folk på jobbet. Helt galet om man jämför med förra helgen. Det är så roligt nu när man har saker och göra hela tiden och det är typ lagom stressigt, men det sägs ju att det kommer bli ännu värre! Igår var jag helt utmattad och slutkörd när jag kom hem. Svettig var jag också för äntligen är det varmt ute, så jag fick duscha lite snabbt innan jag fick sällskap för kvällen. Vi käkade pizza, såg på happy Gilmore och fotboll. Kan ni tänka er att jag tyckte en fotbollsmatch var intressant! Jag kunde tyvärr inte sova så mycket inatt men har varit ganska pigg idag ändå.
Idag efter jobbet lagade jag snabbt lite mat och cyklade ner till hamnen och mötte upp Josse. Vi köpte glass på Hasses och njöt av den fina solnedgången.
Sen blev det svinkallt. Då åkte Josse hem och Malou min kära vän och födelsedagsbarn idag kom dit och ja, vi köpte glass vi också haha! Fick sedan sällskap av ett par andra tjejer så vi gick runt och skvallrade lite och någon badade. Precis som en härlig sommarkväll ska vara! Nu är det läggdags igen, en jobbdag kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0