En regnig busstur

Bussresan hem gick finfint. Jag läste vidare i boken En man som heter Ove och åt schnitzel som jag alltid äter i på stoppet i Ringarum. 

Tro det eller ej så var det faktiskt ganska skönt att vara själv ett tag. Det var ganska lite folk på bussen så jag kunde ha två säten och breda ut mig. Jag sov en stund och visst är det faktiskt lite mysigt att åka buss, speciellt när det regnar. Bussen var nästan före tidsplanen så jag var hemma vid tio. Här var det fullt med folk och Alicia spelade gitarr och sjöng för oss en del egna låtar, vilken talang! Jag blev helt rörd till tårar! Fantastiskt fint!
Har kikat lite på fotbollen också men nu måste jag sova för att göra det jag åkte hem för, jobba. 


Här är kläderna jag köpte idag!

Kommentarer
Postat av: The great one

Vilken size på bikinin?;)

2014-07-16 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0