En mardrömslördag och en betydligt bättre söndag

I lördags var det så mycket folk på jobbet, och det var så varmt. Jag hade så ont i ryggen så jag trodde jag skulle bryta ihop där och då och när jag kom hem föll jag ihop på soffan. Det blev ändå ett dopp och en glass med Malou på kvällen men sen var jag så trött så jag somnade bums. 
Söndagen däremot var riktigt bra, precis lagom med folk på jobbet och de jag jobbade med är så härliga! På kvällen cyklade jag igen med min 'nya vän' som jag så fint skrev förra gången. Sedan badade vi och satt i hamnen flera timmar och pratade i solnedgången, så fint var det!

Igår vaknade jag vid fem, efter endast 3,5 timmars sömn och var klarvaken. Det gick verkligen inte att somna om. Efter någon timme på telefonen var jag utsvulten så jag käkade frukost kvart över sex. Tittade lite på någon tråkig serie innan jag gick en sväng vid halv åtta, var så rastlös.

 Åt second breakfast vid nio och la mig sedan i solen hela dagen. Fick lite färg i alla fall, för ovanlighetens skull. Jag tränade sedan lite och åkte hem till pappa. Vi fikade ute i trädgården och sedan fick jag besök. Vi gick promenad i den stekheta solen, åt middag och badade igen. Det var svinkallt! Sedan satt vi på deras båt en stund, så mysigt med båt ju! 
Idag har jag också bara latat mig i solen med Veckorevyn och käkat pannkakor med grädde och jordgubbar (obs, jordgubbarna gäller inte mig.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0