ULLARED

Igår halv sex åkte familjen till Ullared! Vi var framme runt nio och det var nästan inget folk alls! Helt otroligt var det, så underbart att slippa trängas utan att kunna gå var jag vill med vagnen till och med! Tog gott om tid på mig och skrapade ihop lite smått och gott för 1000kr på dryga fem timmar. Tiden går verkligen fort! Var lite saker jag sökte men inte fann, lite utplockat nu efter jul.. Efter ett stopp i Värnamo kom jag hem till Rasmus halv sju och vi såg på JVM-finalen. Tycker synd om grabbarna, de kämpade så bra!
Lite av allt jag köpte. 2 neccesärer, skärp, vantar, väska, solglasögon, lösnaglar, örngott. Sen blev det också handkräm, torrshampoo, smycken och sminkpensel bl.a.
Härlig blus!
Äntligen ett par nya, fodrade skor! Fick jag för en billig peng i skoaffären utanför. Älskar rea!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, skulle oxå velat åka dit. Har bara varit där en gång, och set tar typ 10 timmar för mig att köra dit :p

2014-01-10 @ 21:40:18
URL: http://jessicalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0