Tuff vecka

Har pluggat en hel del varenda dag denna vecka. Vi har väldigt mycket i skolan nästa vecka, så det ska bli väldigt skönt när den är över! Igår när jag fått sov ordentligt natten mellan tis-ons var jag piggare! Rasmus följde med hem och vi åkte till Borgholm för att se genrepet av ölandsrevyn som Märit är med! Ni får höra mer när den haft premiär på fredag! Idag hade vi kort skoldag men satt kvar två timmar och pluggade med Ellen innan jag åkte hem till Rasmus och pluggade ännu mer. Verkligen betydligt roligare att plugga MED någon, och jag lär mig mer när jag kan diskutera saker med andra! Nu är jag på väg hem och står vid busshållplatsen och håller på att frysa av mig fingrarna! Hu. Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0