New years eve

Gårkvällen var okej till slut, även om jag saknade lite snö bland annat. Tänk om vi inte får någon vinter i år? Då vet jag inte vad jag gör! Vi började hur som helst med att se fyrverkerierna vid Linnéasjön. Mysigt med allt folk och fullt med marschaller. Sedan åkte vi hem till Rasmus och körde femkamp med bl.a golf mm. Tänk då jag som var den enda där som inte spelar golf.. Vi åt bakad potatis med tzatziki och bacon, ny grej som var väldigt gott! Till efterrätt åt vi glass. Rasmus och jag spelade bingo men tyvärr ingen tur denna gången heller. Vi spelade spel en stund innan det spårade ur.. Vid tolvslaget skålade vi i pommac och såg på de oändligt många fyrverkerier och lyktorna på himlen. Fint var det och ett bra slut på 2013! 

Golfbana inomhus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0