Match och matteplugg

Igår mötte vi Borgholm på hemmaplan. Tyvärr var det inte mycket som klickade så även om vi inte var urkassa så var de betydligt bättre och vann med samma resultat som vi vann mot dom med sist.. Lite surt ja. Efter matchen fick jag köra igång med koordinationspasset som jag gjort för att kunna det utantill. Dig hade vi redovisning och det kändes som jag fått ihop det riktigt bra! Fick bra kritik av läraren iaf, och det var ganska kul att leda ett pass! Hat varor riktigt effektiv i skolan idag och här hemma har jag räknat matte i hela tre timmar! Riktigt skönt när man känner att man får en hel del gjort! Tittat en stund på idrottsgalan men nu är det sovdags!

Bild från passet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0