Dag 18 BLOGGUTMANING 365

018. Hiss och Diss- filmer
Hiss- tycker det finns massor att hylla i filmvärlden, tänk så mycket filmer det finns egentligen? Som ni vet gillar jag komedier men har lite svårt att ge bra tips, för det finns ju så många! Men jag brukar säga att amerikanskt (oftast men inte alltid) är roligare än svenskt, och filmer med större skådespelare brukar funka! Forrest gump och happy gilmore är dock några jag vill tipsa er om. 
Men man ska inte alltid bara se roliga filmer, ibland är de bästa de som man känner igen sig i, eller som får en att tänka till lite! 

Diss- finns inget värre än när det inte händer något i filmen! Efteråt så tänker man jahopp var det allt? Eller när det är för många personer att hålla reda på, då tänker man för mycket på det och missar resten av handlingen. Men värst av all film, något jag aldrig kan tänkas titta på är skräck. Hur kan man tycka det är kul att bli rädd och sedan ligga i sängen och inte kunna sova av rädsla för hemskheten i filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0