Släktkalas med godaste maten

Startade dagen med att göra två cheesecakes. Vet ni hur mycket vispande och hur många skålar som krävs för detta! Jösses alltså. Skulle då också krossa digestivekex till dessa och det gjorde jag genom att banka en kexen i en påse mot bordet. En mycket effektiv metod, fram till påsen sprack och det hamnade smulor på hela köksgolvet.
Annars var dagen lyckad, jag fick mun favoritmat och cheesecaken blev jättegod. Trots att den inte var tillräckligt fryst och blev mer som vaniljkräm typ. Jaja, gott var det. 
Fick väldigt fina paket, titta så omsorgsfullt inslagna! Innehållet var precis lila fint, men det får ni se imorgon! Har fått så mycket fint som jag vill visa er! 
Just nu sitter jag på bussen på väg till Rasmus! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0