Nej vart tog du vägen?

Lovet är till ända, jag orkar verkligen inte  skola. Har så mycket de närmsta veckorna. Vill bara skrika NEJ.
Vad har hänt de senaste dagarna? Tittat en del på OS, pluggat lite faktiskt. Umgåtts med Rasmus hela tiden och igår var vi och fikade, jättegod och superbilligt! Vi bowlare också med hans syster och så åt vi plankstek på kvällen! Såklart såg vi på mello också, härligt nu när alla låtarna har kommit ut! 
Idag har jag varit utan Rasmus för han har spelat golf. Man skulle kunna tro att det kan vara skönt att få sova ifred inatt efter en hel vecka tillsammans, men icke, denna 120-säng är alldeles för stor för mig.
Jag har spelat match idag också, hemma mot SSG. Tyvärr tappade vi en tremålsledning och det blev lika, vi orkade helt enkelt inte på bara nio spelare. Jag lyckades i alla fall stänka in två mål, så det känns bra! Nu ska jag sova, fasar ångesten som kommer imorgon när jag inser att det är skolmåndag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0