Sista dagarna på jobbet

Igår skulle jag upp sådär jobbigt tidigt för att åka till tandläkaren. Åh vad tråkigt det är, men nu var det äntligen sista regelbundna kontrollen!
Jobbade sedan och jag var så trött, så trött och det blev en riktigt tråkig dag på jobbet. Vi åt tacos till middag på kvällen och så hängde jag lite med Jacob.
Idag var det himmelskt skönt att få sova, och idag var det en riktigt rolig dag på jobbet måste jag ändå säga! Känns så konstigt att det snart är över!
Nu ikväll känner jag mest att tiden har flugit iväg men vi har i alla fall ätit stor och mysig grillmiddag alla tio personer som bor i huset för tillfället. Jag har till och med hamnat i husvagnen för att alla ska få plats. Men jag klagar inte. Löööve camping ❤

Sov gott/ camparn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0