Så perfekt det kan bli

Det var en lugn och slapp dag igår vilket var jätteskönt, men jag hade den mest fantastiska kvällen du kan tänka dig.
Förra lördagen när jag kom hem till Jacob fann jag detta på hans säng.
En ros och ett kuvert med detta innehållet
Han kan han verkligen, så denna middag fick alltså bli igårkväll. Vi hade bokat bord vid sju på gröna stugan. Vi åt båda en fantastisk plankstek!

Till efterrätt tog han en supergod nougatbrulee, men min efterrätt slog i princip allt jag någonsin ätit. Rocky road med hemmagjord chokladglass som var mer åt mousehållet, varvat med grädde, chokladsås och minimarshmallows. 
Bara beundra den gudomliga skapelse för en sekund.
Vi hade det jättetrevligt och väldigt mysig stämning där inne, och vår servitör var hur skön som helst! Tyvärr var vi tvungna att slita oss vid nio för att hinna tillbaka till Färjestaden och se avslutet av hamnfestivalen med fackelsimmet. Så häftigt men ack så kallt.
Sedan åkte vi hem till Jacob och var nog uppe halva natten och bara pratade och flummade, så himla härligt! Jag sov så himla gott och det var så skönt att få sova ut, detta är min först lediga söndag sen skolan slutade. En perfekt lördag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0