Hotellfrukost och minigolf

Igår hade Jacob fått en ledig dag, så vi passade på att göra det bästa av den. Vi åt en dunderfrukost på hotell best western i Kalmar, alltså det är ju så gott! Finns få saker som är bättre. Vi spelade sedan minigolf, denna gången var det min tur att vinna!


Vi tog sedan en glass på Ölands choklad som jag pratat om så länge! Så gott med mörk choklad sorbet. 

Vi la oss sen en stund i solen och gottade oss, gäller att ta vara på dessa dagar nu innan de försvinner. Vi åt en fantastisk lunch med potatisgratäng, grillad karré och aioli. Vi såg filmen Frost som jag ännu inte hade sätt, och den var faktiskt bra haha! 
Just nu sitter jag på stationen i Kalmar och väntar. Om 3 timmar går starten till Kalmar minitriathlon. Det jag har tränat till och väntat på i ett år. Ikväll ska jag ge gärnet! Fy sjutton vad nervös jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0