Hej då Piraten

I söndags var det sista dagen på jobbet. Mitt första, riktiga sommarjobb måste jag ändå säga. Jag har hatat det och jag har älskat det. Och det var länge sedan jag haft så kul med nya människor. I början av juni frös jag konstant för det blåste rätt in hos oss och det var nada folk, supertråkigt. Högsäsongen hatade jag, det var kaos hela tiden och all ork var som borta på kvällarna. När det sedan trappade av igen har det varit helt okej stundtals. När man lärt sig allt utantill och det är lagom med folk kändes det bra. Jag var så orolig att jag inte skulle klara stressen men jag har faktiskt imponerat på mig själv, känns som att jag faktiskt lärt mig stresshantering mycket bättre i sommar, och det kan nog verkligen behövas inför detta läsår! Sista dagarna kändes vemodiga, att faktiskt inte längre umgås med dessa sköna människor jag lärt känna och haft så kul med halva sommaren. Söndagen var helt klart minnesvärd, och jag hoppas att vi alla träffas snart igen, och att de som jobbar där nästa år tar hand om vår kära Piraten ❤

Vi gjorde en regellista till kommande sommarjobbare. 

Här har vi den fina glassbilen vi (läs mest jag) byggde till Börje(Steen) en regnig dag.
Den fantastiska och omtalade glassbaren.

Vårt tomma kök.. Hej då, vi kommer alltid minnas dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0