En dag i Kalmarsundsparken

I söndags kväll stack jag iväg lite spontant på kvällen till Kalmar för minireunion och film med Piraten-gänget! Var kul att se alla och så men var lite drygt och vi såg på den tredje jackass-filmen, såklart den enda av dem jag sett tidigare. Men lite trevligt var det i alla fall!
Måndagen började halv tio i Kalmarsundsparken med brännboll för alla tvåorna. Så det var typ det vi gjorde i två timmar, förutom att äta på riktigt äcklig mat. Absolut ingen åt upp.. 
Så vid tolv slutade jag så jag åkte hem och fortsatte att ha ont i magen hela dagen, var verkligen en tuff dag, hade så ont! Orkade i alla fall med en fika på hembageriet med Josse, har aldrig fikat där förut! Under kvällen slappade jag hemma med Jacob och försökt typ orka med att gå uppför trappan. Inte mer magont tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0