Var tog tiden vägen?

Det har varit skola hela veckan, men dock lite annorlunda eftersom flera lärare har varit borta, skönt med lite omväxling. Har varit och simmat varje dag den hör veckan faktiskt, jag har gett mig fasen på att jag ska klara det här! Igår var vi på Marias skola på spelkväll och provade deras spela som de själva skapat, ganska kul ändå!


Idag slutade jag tidigt så jag gick och simmade och väl hemma la jag mig i sängen och läste lite Veckorevyn, det är lyx för mig att ha tid med det! Sedan åkte jag till mamma för att rensa bland loppissakerna jag ska sälja på lördag. Gjorde likaså här hos pappa innan jag satte mig i sängen för att plugga resten av kvällen. Känner att det jag varit en bra dag idag, det är härligt! God natt!

Tröja 20kr på loppisen i söndags!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0