Two days of school

Igår var en vanlig skoldag, det var inte så illa att komma tillbaka från lovet igår. Hade det lite stressigt igår eftermiddag då jag skulle bort till scouterna redan klockan sex. Det var dags för mig och några andra ledare att starta upp bäverscouter ett par gånger nu. Det började jag själv med när jag gick i ettan. Vi gick upp till skogen och de var rena rackare på att springa iväg. I skogen lekte vi lite lekar och sen gick vi tillbaka. Ganska lärorikt även för mig, nu får vi bars hoppas att de tyckte det var kul och kommer tillbaka nästa vecka. På mitt egna scoutmöte som var efteråt gjorde vi mosaik, det blev ganska bra faktiskt! 
Idag har jag haft både nationella i engelska vilket kändes som att det gick bra. Men det är inte alltid bra när man känner så för då blir man besviken sen om du nu kanske inte gick så bra. Också redovisning och inlämningar av rapport på naturen. I eftermiddag har jag varit ute och sprungit i spåret och varit på crawlkursen och handlat med mamma, inför morgondagens smörgåstårtabak! 
Nu är jag ledig i ytterligare 5 dagar, känns helt underbart! Nu hoppas jag alla håller tummarna för bra väder, även om bra väder innebär svullet ansikte, rinnande näsa och röda ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0