Påsklov feels great

I måndags sov jag bort stor del av dagen och sen.. vet jag inte riktigt vad jag gjorde? Vi åt i vilket fall som helst en väldigt god men enkel påskbuffé och sedan var jag ute och cyklade. 


Igår var jag på stan med Josse! Vilken jättefail, köpte ingenting! Eller jo en foundation men det var planerat för min var slut. Hittade den med 20% rabatt på cubus! Hemma tittade jag på Tv och tränade lite till.
IDAG har vi varit och hälsat på mormor, så mysigt så! Sedan åkte vi och tittade i hennes gamla lägenhet för att se om vi hittade något av hennes saker som vi skulle vilja ha. 4 LÅDOR med saker till när jag flyttar hemifrån fick jag med mig! Men tänk så skönt att slippa köpa allt det sen, fanns en hel del pengar att spara på detta, och mysigt att ha saker som mormor har haft! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0