Alltså NEJ

Jag var hos tandläkaren idag. Jag fick gummiband som jag ska använda. Dygnet runt, utom när jag äter. Jag måste alltså så fort jag stoppar något i munnen ta ut dessa och förvara dessa små, små skapelser på lämpligt ställe medan jag äter. Dessutom gör de SVINONT. Som att tänderna sakta, sakta dras loss från sitt fäste. Plågsamt är rätt ord. Dessutom lät hon så positiv och sa åh vad snabbt det här går. Vi kanske kan bli klara till höst! Kanske? Till? Höst? Jag som tänkte JA bara någon gång kvar sen är den väck! Men icke. Ett och ett halvt år kommer det bli. Nu får det banne mig ta och bli förbannat snyggt! Så snyggt så att tidningarna kommer ringa stup i kvarten och be mig vara med i nästa tandkrämsreklam  på bästa sändningstid. Det är det enda rimliga efter allt detta med denna tandställning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0