Vadå fredagen den trettonde?

Vilken vecka. Nu är man inne i skolarbetet och det känns väl kanske inte jättekul, känner mig lite förvirrad ibland och har inte riktigt koll, men det löser sig. Första scoutmötet var i måndags och så har jag tränat innebandy som vanligt. Har för övrigt inte hänt så mycket. Har idag haft det en väldigt bra dag, så så mycket otur vet jag inte om jag har haft. Vågar man säga så? Får förmodligen ett sms att Ullared är stängt imorgon eller nåt. Då hade jag blivit ganska arg. Ni förstår säkert att jag ska dit imorgon, med kusin Vickan, Jacqueline och Maria. Det ska bli så kul! Dock inte att gå upp kvart i fem..
Fattar ni hur duktig min lillasyster är på att fota? Kolla in denna bilden liksom, hela hennes dator är full av mästerverk. Stolt syster här!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fin bild :)

2013-09-15 @ 10:39:16
URL: http://natsttad.se/hannypandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0