Roadtrip till Ullared!

Halv sex imorse startade bilen med mig, Maria, Jacqueline och kusin Vickan mot Ullared. Efter ett kort stopp i Värnamo var vi framme runt halv tio. Trodde inte det skulle vara så mycket folk en vanlig dag som denna men det var det! Slapp i alla fall den värsta trängseln och det var ingen kö i kassorna. Vi tuffade runt där inne till kl halv tre ungefär ochbjag lyckades hålla mig väldigt bra till min lista, tyvärr var det två saker jag inte hittade. 1300 gick kalaset på jämt och bra! Köpte också ett par höstskor i butiken utanför som jag velat ha hur länge som helst! Vilken bra idé det här var tycker jag! Vi var hemma runt sju och ja ni kan ju tänka er hur trött jag varit ikväll, kunde nämligen inte sova i bilen. Det här var vad jag köpte idag, plus lite fler underkläder och strumpor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0