Kolboda med klassen

Igår satte vi oss på bussen mot Kolboda, och regnet bara vräkte ner. Väl framme flyttade vi in i våra små stugor/lägenheter och sedan drog aktiviteterna igång. Vår grupp hade turen att slippa göra äventyrsbanan i regnet då det regnade fram och tillbaka. Till äventyrsbanan krävdes en hel del samarbete, lite styrka, balans och precision. Andra aktiviteter var lärstilar, värderingar, sammarbetsövningar mm. Till eftermiddagen tittade i alla fall solen fram en stund och vi tog oss ett dopp i den iskalla poolen. Vi fick potatisgratäng och kött till middag så det var inte helt fel. Sedan var vi några stycken som gick ut på upptäcksfärd och hamnade på en brygga en stund innan vi gick tillbaka och tittade på idol. Vi satt ihopträngda i killarna soffa och såg på tv i hela kvällen, hur mysigt och trevligt som helst. Känns verkligen som att jag gjorde rätt val, min klass är ju helt underbar! Vi har ju några golfkillar i klassen också så fram mot natten satt vi inne hos läraren och kollade på golf på hans iPad för vi andra hade ingen täckning. Lärde mig en hel del om golf igår kan jag lova! Imorse väcktes vi alldeles för tidigt och det blev en hel del dötid. Så småningom blev det tävlingar mellan ettorna, vi kom på delad förstaplats med naturvetarna. Vi kan konstatera att i vår klass är man duktig på att äta godis, mindre duktiga på irländsk julafton.


Kommentarer
Postat av: oscar (inte rasse)

hej hanna

2013-09-05 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0