It's a beautiful day

Igår slutade vi vid lunch, lika härligt varje gång. Hade med mig besök hem igår och det var ju rätt trevligt måste jag säga! Melanie var ute på en springtur igår och efter en timme ringer hon och säger att hon sprungit vilse.. Hon hade knackat på hos en man till slut och han var snäll och körde hem henne hit. Stackaren, modigt av henne att våga knacka på! Jag hade också träning sent igår och den var hemsk, kände mig helt överkörd och var helt slut. Idag var det bättre och Ellen och jag gymmade som vanligt innan skolan och jag använde mig av mitt egna träningspass som jag satt ihop själv och det funkade riktigt bra! Sedan hade vi samhälle och det var helt okej, fast vi hade en ganska tråkig vikarie. Sedan satt jag och Rasmus och pratade i två timmar, är så skönt när man kan göra det och man inte har bråttom hem efter skolan! Ikväll har vi käkat tacos och jag har pratat en hel del i telefon. Nu är det dags att sova, ska bli SÅ skönt att få sova ut! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0