Slappa dagar

Lediga från skolan både måndag och tisdag, såklart spenderade jag dom med Rasmus. Blev ett besök i simhallen i måndags, annars har vi inte gjort så mycket vettigt förutom plugga lite. Igår åkte jag hem till Rasmus och såg faktiskt på ishockey! Första gången för mig och det var faktiskt ganska kul, men vi var där två timmar innan matchstart så det var lite kallt till slut.. Idag har vi bara haft svenska sedan umgicks jag lite med Rasmus och sedan träffade jag äntligen Josse! Var så himla länge sen, saknar den bruden! Såg precis att hon smygtagit några bilder med min telefon men inte ska jag vara så elak och visa dom, här är en gammal bild på oss istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0