Seriepremiär

Hade sovmorgon igår, helt underbart var det att sova ut och vakna upp utvilad! Sen hade vi mindre än en timmes föreläsning sedan åkte vi hem och gjorde lite tester på datorn. Halv åtta var det äntligen seriepremiär! Vi mötte CL inne i Kalmar och jag tycker vi var riktigt bra. Trots att vi hade ledningen inför sista perioden förlorade vi med 4-2, men jag är nöjd med min prestation och nu ska bara veta hur kul det var att spela! Förlusten störde mig inte så värst mycket bara för att det var så kul att spela innebandy! Sedan åkte jag med Rasmus hem och sov där. De skulle åka iväg tidigt imorse och min buss gick inte förrän lite senare så jag fick stanna kvar där själv haha, det kändes lite lustigt. Nu är jag på väg hem, har bestämt mig för att hoppa av rugbyn, har helt enkelt inte tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0