Puh

Tyskaprovet i onsdags gick förvånansvärt bra! Så himla skönt att det var klart så hela onsdagskvällen satt jag hemma och gjorde i stort sätt ingenting, det behövs ibland med! Igår hade jag Rasmus med mig hem och vi såg fem min på en skräckfilm, sen var det så äckligt så jag nästan började gråta så det stängde vi av. Hu, det skrämmer mig än! Försökte väga upp det med att baka supergoda chokadbollar. På kvällen busade vi lite med Maria, det är faktiskt okej att vara lite galen ibland! Vid nio var det sedan träning så kom i säng halv tolv. Eftersom jag inte hade packat än fick jag gå upp tidigt och göra det, så blev det med den sovmorgonen.. Nu ska jag åka in och träna med Ellen!

Marias face är ju bara.. 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0