Poolhäng

Idag sov vi ganska länge, vi är uppe alldeles för sent på nätterna.. Vid halv elva tog vi oss till gymmet iaf och jag tränade styrka i en timme, riktigt bra gick det. Sedan dess har vi bara legat vid poolen hela dagen. Det är så skönt att bara ligga där, njuta av värmen tills man inte står ut längre och då har man bara 1,5 meter till poolen. Läsa böcker och tidningar. Jag läste ut en bok idag som heter 3096 dagar, en sann bok om en tjej som blev kidnappad i åtta år. Riktigt bra var den!
Nu har vi käkat middag och jag fick en jättestor milkshake proppfull med choklad! Sedan gick vi bort till Emirates mall igen och vet ni, jag köpte en vinterjacka! Ska bli spännande att få hem den bara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0