Höstmys

Tuff dag igår, satt och skrev på en engelskauppsats om en sjukt bra bok Hitlers daughter, i tre timmar i sträck satt jag och skrev utan rast. Sedan hade vi tyska på eftermiddagen och vi har prov nästa vecka och det är så svårt så jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Min lärare är rätt dålig på att förklara också. Blev iaf lite bättre när jag åkte hem till Rasmus efter skolan och bara myste. Vi bakade kladdkaka och gjorde varm choklad och sedan tog vi en promenad, jättemysigt! Vi han också med en tur till golfbanan där jag äntligen fick se honom spela. Det var riktigt kul att se, och man såg att han verkligen hörde hemma där. Är så stolt över honom, och han gör mig så väldigt lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0