Höstlov

Hela veckan har man gått och laddat för det i stort sett. Tur att det hat hänt lite kul grejer under veckan! I onsdags var det till exempel dodgeballturnering med hela skolan. Ganska kul, lite dåligt uppstyrt bara. Man skulle vara utklädd men tyvärr var det inte allt för många som var det. I torsdags var det utklädningsdag i skolan också, då var det fler. En del såg riktigt läskiga ut, kul när folk engagerar sig! Själv var jag häxa.
Igår gymmade jag med Ellen innan skolan sedan hade vi samhälle tre timmar, men dessa gick åt till att planera klasskvällen och sedan fick vi sluta tidigt. Jag klagar inte. Vi åkte nafsa hem en snabba Rasmus och jag sedan tillbaka till skolan. Vi var fyra som åt på Italia, mycket gott var det med pizza! Sedan såg vi på The land of the lost tror jag den hette med klassen. Fyra kilo godis och tre chipspåsar gick inte åt, så vi fick med oss lite hem! Vår mentor avslutade med en musiktävling från 60-talet där han spelade alla låtar själv. Lasse är king!
Nu är det höstlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0