Sista dagen i Dubai/hemresan

Jag ställde klockan på åtta för att hinna packa och gå upp till poolen tidigt. När sedan allt var klart vid elva-tiden går vi upp till poolen och får reda på att den är stängd hela dagen.. Panik! Då fick vi snabbt planera om och ta en taxi till stranden där vi låg i till klockan fyra och pressade ut det absolut sista. Inte blev jag brunare för det. Avskyr att jag är en sån blekfis! Sedan åkte vi tillbaka till hotellrummet och duschade och packae det sista innan vi checkade ut. Vi åt sedan på samma resturang som dagen innan för vi tyckte det var så gott! Efter det blev det ytterligare ett besök på emirates mall som hade öppet ända till klockan tolv! Blev lite sista minutenshopping som vi fick trycka ner i handbagaget. Kl tolv åkte vi för seista gången på Dubais stora motorväg till flygplatsen. Flyget lyfte klockan tre på natten och då var man bra trött! Vilade lite på golvet på flygplatsen och det måste sett ganska kul ut hehe, men jag var så trött! Resan tog 6,5 timmar och jag sov ca fyra så jag var fruktansvärt trött hela söndagen! Det fick bli en liten frukost på Burgerking innan tåget gick hem från Köpenhamn lite efter kl nio. Tre jobbiga timmar var det innan jag äntligen kom hem till min egna säng och såklart till Rasmus! Vi packade upp allt sedan var det bara slapp resten av dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0