Scones

Idag var det tänkt att jag skulle på cheerleadingträning men jag vaknade med lite ont i halsen så jag bestämde mig för att spara mig till kvällens match. När Rasmus och jag gick ner stod där nybakade scones till frukost, det är ju hur gott som  helst! Vid halv ett åkte vi till farmor och firade hennes födelsedag några dagar i efterhand. Hon bjöd på middag och det finns absolut inget som slår farmors köttbullar och sås! Tyvärr var vi tvugna att åka ganska fort så jag skulle hinna hem till min match. Hemma match mot Sandbäckshult gällde och det var en relativt enkel seger med 7-0! Trots att jag bara tränat innebandy en/två gånger senaste tre veckorna så funkade det bra!
Hittade denna bilden i Östran igår, tagen i måndags på frisörvisningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0