Så mycket att göra, då lite tid

Igår vaknade jag upp med ännu mer ont i halsen, så jag stannade hemma från skolan och tog på mig min onepiece son jag gör när jag är sjuk. Behövde verkligen ta det lugnt och trycka i mig massa zyx så nu mår jag bra igen. Har sjukt mycket i skolan nu, jag orkar ärligt talat inte. Så fort man är klar med det ena ska man börja med det andra, inte en dag fritt. Om två veckor hoppas jag verkligen alla stora inlämningar och det är över! Jag tröstar mig med att det snart är december och jul, utan tvekan det bästa jag vet. Idag har jag till och med planerat vad jag ska köpa till alla i julklapp, ingen sistaminutenpanik här inte! Skönt! 
Idag har jag varit på löparträning i spåret, helt galet jobbigt!! Men det känns ju bra i efterhand, så det är värt det.
Jag är utan tvekan den första! 😍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0