Filmmys och bad

Igår hade jag i vanlig ordning sovmorgon, till skillnad från Rasmus. Så jag sov vidare och gick upp två timmar efter att han åkt till skolan hehe. Eftersom jag var i skolan redan vid tio ändå satt jag och pluggade matte en stund innan samhällen började. Fick tillbaka förra veckans prov som tydligen gick felfritt, helt lycklig blev jag! Vi började med ett intressant Sverigearbete som jag tror vi kan få ihop riktigt bra. Sedan var det skönt att bara krypa ner i sängen hela kvällen och se på film med Rasmus. Och så blev det ett bad i jacuzzin innan vi gick och la oss. Så skönt med en lugn kväll. Nu sitter jag på en buss på Göteborg, vad för spännande som ska hända där får ni se senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0