Caching fire

Oh hektiska dag. Vi började med vårt stora engelska/historia arbete och äntligen kom jag igång och började skriva! Så skönt när det lossnar liksom. Sedan tyska tre timmar och efter det fick jag göra träningsläraprovet som jag missade i måndags. Fem över halv fem var jag klar så det blev en lång och jobbig dag. Tur att belöningen kom sedan, mat på subway med Rasmus innan jag drog bort till bostaden och mötte upp Sofia och Elin. Vi har gjort det till en tradition att gå på biopremiär i november, tidigare har det varit twilightfilmer. Idag såg vi såklart cathing fire, fortsättningen på hunger games. så som vi har längtat! Självklart har jag läst böckerna, ändå sitter man där med andan i halsen, vågar inte andas för att det är så spännande! Filmen är jättebra men den är så hemsk! Så mycket våld, död men framför allt skräck att de man älskar ska dö. Lipade hela tiden, men jag är väl ganska mesig av mig. Ni måste se den,men, innan ska ni se första filmen och så bör ni förbereda er mentalt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0