Jag rockar orientering

Hade sovmorgon imorse då vi haft orientering i Saxnäs! Malou och jag cyklade dit och var där halv nio, då cyklade vi förbi bussarna som skulle varit inne i stan vid åtta! Men snart är brobygget klart! Malou och jag som såklart var där först fick vänta en hel timme på bussen från skolan som också satt fast i kön! Orienteringen gick i alla fall bra, vi körde två banor på ca 4 km var, första gick bra men kunde gått bättre. Andra rundan fick jag faktiskt bäst tid av alla nior på hela skolan! Är väldigt stolt över mig själv faktiskt! Vi hade tur med vädret idag, men eftersom det öste ner regn igår var det lera och vatten överallt, ni kan ju tänka er hur mina skor och strumpor ser ut.. Det var hur som helst skönt att komma ifrån skolan en dag och göra något annat och umgås lite med de andra klasserna. Att vara hemma kvart över ett var ju inte heller helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0