Eurovision 2013, jag var där!

Det måste vara bland det häftigaste jag har varit med om! De hade verkligen lyckats med att få en intim show som dom ville och vi hade jättebra platser! Bilderna gör ingen rättvisa av vad vi verkligen såg! Det är verkligen en enorm grej det här och det var svårt att föreställa sig att det som händer just nu, just här där jag är visas för 100 miljoner människor! Det var också häftigt att se att det var så många som verkligen levde sig in i det här, finskarna kom t.ex i brudklänningar! Underbar stämning var det! Bron dom tågade in på fälldes ner från taket och det var helt öronbedövande när Robin sjöng, publiken hördes mer än vad han gjorde haha! Annars var ljudet extremt bra, likaså allt ljus och teknik! Det var himla spännande och se vad som hände när inte kamerorna filmade också! Årets startfält måste vara det bäst som jag varit med om, kan bero på att jag varit helt insatt och följt Eurovision i flera månader, lyssnat på låtarna massor av gånger, suttit bänkad vid tv:n osv.. Tog jättemånga bilder men lägger bara upp några, filmade lite också, får se om jag kan lägga upp dom med. I slutet regnade det väldigt, väldigt mycket konfetti över oss, det var en häftig känsla må jag säga. Man kände sig själv som en vinnare! Och till sist, YES, rätt låt vann! Den är fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0